Tragická smrt bývalého marketingového ředitele TV Nova a O2

Ondřej Křivka, bývalý marketingový ředitel TV Nova a společnosti O2, tragicky zahynul ve věku nedožitých 39 let poté, co ho srazil automobil při jízdě na kole.

Ondřej Křivka začal svou kariéru v médiích v roce 2008 na TV Nova jako asistent tehdejšího generálního ředitele Petra Dvořáka a také pracoval jako projektový manažer pro TV vysílání. Později se stal ředitelem české mutace hudebního kanálu MTV, který tehdy patřil pod křídla společnosti CET 21 (dnes TV Nova). Od roku 2011 zastával pozici ředitele marketingu všech TV kanálů a celého on-line portfolia skupiny Nova. V roce 2014 byl jmenován ředitelem marketingové komunikace a brand managementu společnosti O2. Po odchodu z O2 se věnoval vlastním projektům a založil agenturu Media:list, kde byl jednatelem až do svého tragického úmrtí.
Sdílet:
Zpět na blog