Toyota je hlavním partnerem festivalu Rock for People

Toyota je hlavním partnerem festivalu Rock for People a poskytne flotilu 20 nízkoemisních vozů včetně bateriových elektromobilů a vodíkové Toyoty Mirai. Na festivalu bude také zřízena zážitková zóna s Drink & Drive barem, která nabídne nealkoholické koktejly po celou dobu festivalu.

Hlavním partnerem pro mobilitu festivalu Rock for People je i v letošním roce české zastoupení automobilky Toyota. Pro festival poskytne flotilu 20 nízkoemisních vozů včetně bateriových elektromobilů a vodíkové Toyoty Mirai. Budou sloužit pro zázemí festivalu i dopravu kapel a hostů. Světovou premiérou bude rozsáhlá zážitková zóna s Drink & Drive barem, která ve spolupráci s Toyotou nabídne nealkoholické koktejly po celou dobu festivalu. Letošní ročník Rock for People se uskuteční 12. až 15. června tradičně v Parku 360 v Hradci Králové. Novinkou bude zcela nová aktivační zóna Toyoty. Návštěvníci ji opět najdou před hangárem s prodejem merchandisingu. Oproti loňskému roku se ale zvětší a své návštěvníky bude lákat nejen k prohlédnutí vystavené Toyoty Mirai a bezplatné dobíjení telefonů v charge boxech, ale úplně poprvé nabídne i nealkoholický bar. Toyota pro letošní Rock for People opět zajistí kompletní dopravní servis pro účinkující i VIP hosty festivalu. V nízkoemisní flotile vozů se objeví bateriový elektromobil Toyota bZ4X i vodíkový elektromobil Toyota Mirai. Již druhým rokem se tak bude Toyota podílet na záměru organizátorů festivalu dosáhnout do roku 2030 uhlíkové neutrality. K tomu zásadní měrou přispívá právě přechod na nízkoemisní dopravu. Elektromobily Toyoty budou opět nabíjeny přímo na festivalu, vodíková Mirai se bude tankovat klasicky na vodíkové čerpací stanici. Elektroauta včetně Toyoty bZ4X bude nabíjet vodíkový generátor H2BASE od české společnosti DEVINN, který bude zároveň z energie vyrobené ze zeleného vodíku zásobovat významnou část festivalového areálu. Další spotřebu čisté energie pokryjí fotovoltaické články, které budou od začátku června instalovány na ploše více než 60 m2. V rámci doprovodného programu na festivalu Rock for People vystoupí mimo jiné Cirk La Putyka, jehož je Toyota rovněž partnerem. Ředitel Toyoty Martin Peleška se pak spolu s Karlem Součkem ze společnosti Devinn objeví v debatním panelu online magazínu CzechCrunch k budoucnosti vodíku na Conference Stage. Automobilka bude rovněž partnerem pořadu Rock for People Zblízka, který každý večer v hlavním vysílacím čase České televize přinese několik minut shrnutí toho nejdůležitějšího z dění na festivalu. Moderovat ho bude opět Tereza Ramba, ambasadorka sesterské prémiové značky Lexus. V rámci online propagace festivalu probíhá í marketingová kampaň s hashtagem #JeduRFP, která má za cíl identifikovat jak návštěvníky, tak partnery i umělce 29. ročníku. Toyota propojí své marketingové aktivity a kanály s kampaní festivalu v rámci online i offline prostředí, sociálních sítí, obsahu i public relations.
Sdílet:
Zpět na blog