Prince of Persia: The Lost Crown

Před dvaceti lety začal mít perský princ dost napilno, ovšem v poslední době jsme o něm zrovna moc neslýchali. Zatímco čekáme, jak to nakonec dopadne s remakem Sands of Time, Ubisoft Montpellier se vytasil se zbrusu novým dílem, který se však vrací k 2D či 2,5D zobrazení, ale zároveň se do některých věcí pouští zase trochu jinak.

Prince of Persia: The Lost Crown je na první pohled klasickou side-scrollingovou plošinovkou po vzoru prvních her, nově však hra vstupuje do žánru metroidvanie. Hlavním hrdinou pak navíc není samotný princ, nýbrž Sargon, jeden z členů elitní skupiny bojovníků The Immortals. Volba jiného protagonisty nicméně umožnila vývojářům zkusit něco jiného a nenechat se svazovat například představami o postavě prince, což za mě hře velice prospělo. Zdejší princ Ghassan se do boje nepouští, naopak je unesen, a tak se bojovníci vydávají na horu Qáf, aby jej zachránili. Velice rychle však zjistí, že s tímto místem není něco v pořádku a že v útrobách hory a v nekonečných chodbách číhají různá nebezpečí i podivné prokletí. Cesta skrze celý komplex nebude rozhodně přímočará a snadná, tudíž na Sargona čekají nejen souboje, ale i celá řada akrobatických kousků a hádanek.
Sdílet:
Zpět na blog