Nové grafické pojetí v CNN Prima News

CNN Prima News představila nové grafické pojetí, které se objeví v vysílání věnovaném americkým prezidentským volbám a dalších speciálních projektech.

Nové grafické pojetí vychází z konceptu, který CNN Prima News využívala u volebních speciálů v loňském roce. Vysílání věnované americkým prezidentským volbám bude plně využívat výhody a možnosti spojení se CNN, ale nové grafické pojetí se bude výrazně prolínat i do každodenního zpravodajství a dalších speciálních projektů. Grafické inovace se objeví i v rámci letošního supervolebního roku. Logo CNN nyní skrývá miniatury zpráv z domova i celého světa a veškerá grafika studia prošla faceliftem. Využití LED obrazovky umožňuje plnoformátové zobrazení grafiky pro maximálně působivou prezentaci. Světlejší barevná paleta zlepšuje čitelnost a přispívá k celkové přístupnosti a srozumitelnosti prezentovaného obsahu. Znělka Sportu se přiklání k minimalismu a jako hlavní symboly zde jsou zvoleny míče a puky. Nová znělka Počasí pracuje s virtuální průhlednou kostkou, ve které se střídají živly ovlivňující každodenní život.
Sdílet:
Zpět na blog