Luigi's Box akvizuje Persoo a posiluje svou pozici na trhu

Luigi's Box a Persoo, dvě přední firmy v oblasti personalizovaného vyhledávání a doporučování produktů pro e-shopy, uzavřely transakci, v rámci které Persoo plně přejde pod křídla Luigi's Box. Tato akvizice posiluje pozici obou firem na trhu ve střední Evropě a přináší synergii pro zákazníky.

Pokud jste nakupovali na Alze či Košíku, v internetových lékárnách Benu či Dr. Max nebo online v Makru a Mountfieldu, setkali jste se s technologiemi Luigi's Box a Persoo, aniž byste to věděli. Tyto technologie pro personalizované vyhledávání a doporučování produktů jsou využívány tisíci e-shopů u nás i v zahraničí. Akvizice se pohybuje v blíže nespecifikovaném řádu milionů eur, podle odhadu CzechCrunche mezi sto až dvě stě miliony korun. Část transakce probíhá formou výměny akcií a dochází také k exitu venture kapitálových fondů Presto Ventures a Lighthouse Ventures, které historicky investovaly do Persoo. Další doplňující detaily k financování a transakci společnosti nesdělují.
Sdílet: